neděle 2. prosince 2012

Po půl roce...

...jsem se konečně dokopala k tomu, napsat příspěvek.
Ani vlastně nevím důvod proč jsem přestala psát. Možná málo času, jiné starosti... Možná nebylo vlastně a o čem a já jsem ani pořádně nevěděla jakým směrem by se měl blog dál ubírat.
To samozřejmě nevím ani teď, protože to nechávám čistě na náhodě.
Je dost možné, že psaní blogu bude pro mě určitý způsob prokrastinace- tenhle rok mě čeká maturita a stejně jako je tomu u většiny lidí, když se mám učit, najednou je milion lepších věcí na práci :)
Doufám že znovu zaujmu své staré, a jak jsem si všimla věrné, čtenáře, a třeba i někoho nového.

Teď už k tomu, co se tu objeví jako první. Určitě pro Vás připravím větší či menší foto random, abyste věděli co se vlastně za tu dlouhou dobu událo, co jsem nosila a nenosila v létě, kde jsem byla a co jsem dělala. Samostatný článek bych ráda věnovala mým "new in". Bohužel jsem propásla letní hadříky, takže se zaměřím na to, co jsem si pořídila v posledním měsíci.
Nejvíc času teď věnuji bohužel kromě učení také zařizování maturitního plesu... Takže se objeví článek s tím, jak se hodlám nalíčit/učesat/obléknout :) Doufám že to bude pro někoho inspirativní, ať už jste také maturantky nebo Vás to teprve čeká či to máte za sebou. Málokdo se nevypraví ani jednou za sezónu na nějaký ples kamarádů či sourozenců.

Takže už dnes večer dorazí nový článek...
Přeji krásnou adventní neděli
Caroline

1 komentář:

  1. Na články s maturitním tematem se moc těším :) Možná proto,že mě to za rok čeká taky.
    Tak přeju hodně štěstí při psaní a ať to má zase šťávu jako předtím :)

    Pája

    OdpovědětVymazat