úterý 1. května 2012

label.m haircare

Label.m se u nás stává stále známější a oblíbenější značkou. Rozhodla jsem se že vám tedy představím dva produkty, kterými jsem nadšená. Výrobky seženete k kadeřnictvích Toni&Guy a ve spoustě e-shopů. Jak je to se zahraničními obchody a zda se vyplatí poštovné atd. jsem nezkoumala.


label.m FRIZZ CONTROL SERUM
Začnu tím klasickým. Péče o vysušené, roztřepené a neposedné konečky. Pokud máte vysušené vlasy třeba barvením jako já, můžete používat na celou délku vlasů (kromě kořínků). Sérum se nanáší na prsty pomocí pumpičky. Je hodně tekuté, vlastně je to takový olejíček.
Nanáším ho tak, že si kapičku nebo dvě rozemnu mezi prsty přes vlhké vlasy s nimi pak přejíždím. Do konců trochu vmasíruji. Nemám potom pocit ulepených nebo mastných vlasů ani prstů- krásně se vstřebá! Nesnáším přípravky, které potom ještě dalších 10 minut drhnu z rukou.
Vlasy jsou uhlazené, nikde nekrepatí a krásně se rozčesávají. Rozhodně vlasy nemastí jako spousta přípravků. Jsem naprosto spokojená.
V Toni&Guy 460Kč.



label.m RESURRECTION STYLE DUST
Druhý přípravek někteří určitě znáte, ale snad se najde někdo pro koho to bude novinka. Stylingový prášek začalo teď vyrábět hodně značek a určitě ho seženete za dobré peníze i v drogerii. Jak budou ovšem funkční už nevím :) Tenhle je na jedničku. vytvoří vám super objem a částečné i fixuje podle mě. Vlasy jsou jako natupírované. Jen moc nedoporučuju si na ně v průběhu dne šahat. Na dotek jsou trošku "zdrsněné" a ne moc příjemné. Objem sice drží až do druhého dne, já si ale vlasy pokaždé umeju, přijde mi že jsou druhý den takové upatlané.
Nanáší se ke kořínkům, můžete promasírovat, tvarovat... Já už po nanesení jen načehrám pomocí prstů a neposedné pramínky uhladím. Snažím se nenanášet nic dalšího, žádný lak, ale většinou to nevydržím a patku si zafixuji.
Prášek v lahvičce vypadá bílý, je ale šíleně jemný, takže ve vlasech opravdu není vidět (pokud to nepřeženete, na to pozor). Mám doma na vyzkoušení ještě jeden od jiné značky tak uvidím. Moje představa je, abych neměla ten upatlaný pocit ve vlasech a nepotřebovala jsem si druhý den hned mýt vlasy.
V Toni&Guy 860Kč.


Neuschly jste včera? :)
Caroline

P.S. Objednala jsem si müsli z mixit.cz, doufám že bude vážně tak dobré jako ho všichni (spíš všechny) chválí :)



4 komentáře:

  1. Občas si s mamkou kupuju šampóny Tony&Guy, ale na takovýhle vychytávčičky jako máš právě tady vůbec nejsem) Mám nejradši vlasy přirozený, pak je nemusim vůbec tak často mejt.

    OdpovědětVymazat
  2. asi to kuknem na ebayii :))
    diky za typy!





    ak mas zaujem pozyvam ta na mini giveaway u mna :))

    OdpovědětVymazat
  3. děkuju za typ!:) určitě se na to podívám

    OdpovědětVymazat
  4. style dust nejlepsi vec!

    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    OdpovědětVymazat