sobota 10. března 2012

Balea nákup

V pátek po škole jsem si potřebovala udělat alespoň malou radost, takže jsem vyrazila s přítelem na nákupy. Já jsem si nakonec koupila jen pár věcí v DM o kterých Vám teď něco napíšu. Vyhlídla jsem si krásný šortky v Pull&Bear, ale kdo na to má pořád brát žejo :D


Šíleně jsem se teď zamilovala do pastelových barev. Asi si budu muset najít brigádu. xD

V drogerii jsem si koupila od Balea balzám na rty. Je s vůní melounu a musím říct, že voní opravdu nádherně. Já jsem si ho mazala celý den tak po hodině, takže výdrž zatím nemůžu moc posoudit, ale rozhodně krásně hydratuje a voní. Co víc by člověk za 29 Kč chtěl.
Dalším kouskem je slupovací maska. Používám masku od Alciny, viz článek, ale od téhle jsem si slibovala trošku vytažení černých teček. Když jsem si jí nanesla, začala tak šíleně štípat že jsem myslela že si jí okamžitě sundám. Příště budu víc koukat na složení. Je plná alkoholu, takže jestli máte někdo sušší nebo citlivou pleť, nedoporučuju! Možná si tu druhou dám už jen na nos, něco to přeci jenom vyčistilo.






Poslední věc za pár korun jsou dekorační třpitky z Nana shopu v Arkádách. Když jsem je viděla tak mi bylo hned jasný co s nimi. Za pár dní jdu na ples, takže je pomocí gelové transparentní linky hezky nanesu na oko. Opravdu se nádherně třpití a když gel zaschne tak i skvěle drží. A protože je jich spousta tak je určitě použiju na nějaký ten DIY :)

   


Na fotce jsem to trošku přehnala, aby to bylo výraznější. Na světle se krásně lesknou, bohužel mi to nešlo vůbec zachytit. Nejdřív jsem je nanesla s krémovými modrými stíny, ale to nic moc nedrželi, podruhé s tou gelovou linkou.

Přeji Vám krásný víkend, já ještě napíšu mini článek o řasence Benefit a půjdu koukat na True Blood, šíleně jsem si ten seriál zamilovala. Nesmím na to ale koukat večer a sama :D Co budete dělat Vy?

Pa,
Caroline

3 komentáře:

  1. Ten balzám mám taky a za příchuť je úplně hnusně chemická..vůně je hezká to jo ale mě stál 39 a myslím že toto se balee opravdu nepovedlo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příchuť? Tyjo mě přijde úplně bez příchuti :) Nebo málo olizuju :D

      Vymazat
  2. ten balzámek na rty jsem dostala od kamarádky a je úžasný :) momentálně nepoužívám žádný jiný :)

    OdpovědětVymazat